Shop Mobile More Submit  Join Login
Skinhead girl by sera-era Skinhead girl by sera-era
Just quick drawing :P

SPOKO!! Jest krzywa, JA TO ZMIENIE! :D
Add a Comment:
 
:iconginabr0wn:
gInabr0wn Featured By Owner Apr 29, 2012  Student Filmographer
wow
Reply
:iconkeemventura92:
KeemVentura92 Featured By Owner Mar 17, 2012
awesome foreshortening
Reply
:icondiebienenknie:
diebienenknie Featured By Owner Dec 19, 2011
wow - she looks awesome!
Reply
:icondm94:
DM94 Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist Photographer
zajebista hahhaa <3
Reply
:iconkatherinegomm:
katherinegomm Featured By Owner Jun 8, 2009
I love the angle.
Reply
:iconpsychodelirium:
PsychoDelirium Featured By Owner Sep 25, 2008  Student Digital Artist
milutka :D
Reply
:iconkulka77:
Kulka77 Featured By Owner Jul 26, 2007
Ladne i tak ^^.
Reply
:iconnautical-star:
nautical-star Featured By Owner Jan 6, 2007
wow its amazing!
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Jan 9, 2007
Thanks!
Reply
:iconrilwena:
rilwena Featured By Owner Mar 31, 2006  Hobbyist General Artist
ech, ta nieśmiertelna fryzura na mał;pkę... ;P
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Mar 31, 2006
och tak!:D
Reply
:iconconceptualmiracles:
ConceptualMiracles Featured By Owner Mar 28, 2006  Hobbyist Photographer
troszke okczy takie za bardzo pokreslone, ale i tak fajnie:D
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 8, 2006
oczka takie, bo noc była dłuuga i przepita;) dzieki za komenta
Reply
:iconstreetkid:
streetkid Featured By Owner Mar 27, 2006
she's awesome!!
:heart:
Oi!
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 2, 2006
thanks! :hug:
Reply
:iconshadymonster:
shadymonster Featured By Owner Mar 27, 2006
pomoge Ci, jezeli pozwolisz, malutka ;)
odwazna perspektywa, jednak zlamala sie w polowie.. juz tlumacze.
zreszta, nie. pokaze Ci - zdecydowanie lepiej to wyjdzie.
[link] - mam nadzieje, ze chociaz po czesci rozwiklalem zagadke ;)
no i ze odbierasz to tylko, jako kolezenska pomoc ;)
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Mar 27, 2006
:D no dzięki, dzięki, wreszcie jest ktoś kto mnie "uświadomi", pokaże jak i gdzie co kuleje. A może ona ma takie skrzywienie kręgosłupa, co? :/ albo solidne bioderka?;/ nie da sie tego jakoś wytłumaczyć?;)
fany ten ptaszek!:D
Reply
:iconshadymonster:
shadymonster Featured By Owner Mar 28, 2006
tak, moze byc po wypadku i czolowym zderzeniem z nadjezdzajacym z przeciwka TIRem :D To tlumaczy jej posmiertny wyraz oczu i zlamanie kregoslupa :D a ptasze rzondzi, ot, co :D
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 2, 2006
aleś ty miły;) oczy są specjalnie, kregosłup mniej...
Reply
:iconshadymonster:
shadymonster Featured By Owner Apr 2, 2006
no, zartuje przeciez ;)
cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc!
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 7, 2006
i must go to fitness? ;P
Reply
:iconhybrydka:
Hybrydka Featured By Owner Mar 28, 2006
A to już nie może dziewczyna mieć krzywych nóg? :P
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 8, 2006
krzywe nogi są seksowne , no nie? :)
Reply
:iconhybrydka:
Hybrydka Featured By Owner Mar 27, 2006
Nie załamuj mnie o____O Ja nigdy nie potrafiłam rysować w perspektywie, a Ty się dziewczyny czepiasz:P
Reply
:iconshadymonster:
shadymonster Featured By Owner Mar 27, 2006
o to mi chodzilo, zeby nikt mnie zle nie odbieral.
Ja chcialem tylko pomoc, co swiadczy o tym, ze sie nie czepiam.
Czepiac to bym sie czepial, jakbym tylko pomarudzil, 'ze takie fe i tutaj nie wyszlo i tego...'
Sam jestem jak najbardziej chetny, by ktos mi nie tyle wskazal bledy w moich pracach ale mi z nimi pomogl ;)
Reply
:iconhybrydka:
Hybrydka Featured By Owner Mar 27, 2006
Żartuje :D Dałam tylko upust swojej złości związanej z własną nieumiejętnością rysowania w perspektywie :P Dziś mi nic nie wychodzi i to pewnie dlatego..
Reply
:iconshadymonster:
shadymonster Featured By Owner Mar 27, 2006
ah, no nie przejmuj sie, nie wzialem tego do siebie ;)
Reply
:iconstn666pl:
stn666PL Featured By Owner Mar 27, 2006
dzizas krajst! toz to potworek jakis ;)
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Mar 27, 2006
:D długą przepita noc miała...
Reply
:iconiczka:
iczka Featured By Owner Mar 27, 2006
świeetne :D az brak mi słów :P
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 8, 2006
:D hehe, dzięki wielkie
Reply
:iconiczka:
iczka Featured By Owner Apr 8, 2006
alez prosze ;P
Reply
:iconzetzet:
ZetZet Featured By Owner Mar 27, 2006
super :D mrrau! btw znasz piosenkę partii 'skinhead girl'? :) a tym 'Just quick drawing' to mnie nie załamuj ...
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 2, 2006
oł yeah:D
Reply
:iconzetzet:
ZetZet Featured By Owner Apr 2, 2006
:D a dziś fajny koncert jest!
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 5, 2006
po fakcie sie pytam, ale "jaki?" :D
Reply
:iconzetzet:
ZetZet Featured By Owner Apr 5, 2006
Good Night White Pride Fest :D a 23 są Komety w Proximie!
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 7, 2006
hmm, to chyba nie w moją strone, ta Proxima;) Ale na KOmetach byłam w październiku:D super było! Szkoda że sami grali, bo czułam niedosyt...
Reply
:iconzetzet:
ZetZet Featured By Owner Apr 7, 2006
a,bo ty nie z Wawy! wybacz ;) mam nadzieję,że u nas też ok zagrają
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Apr 7, 2006
no nie mają wyjscia, bo jak nie, to dasz im popalić;)
Reply
(2 Replies)
:iconstaycrazy:
staycrazy Featured By Owner Mar 27, 2006
'Wychowana bez ojca
w azbestowym bloku
W mieście,w którym
nie dzieje się nic ' :p
Reply
:iconzetzet:
ZetZet Featured By Owner Mar 27, 2006
strasznie lubię ten kawałek :D
Reply
:iconstaycrazy:
staycrazy Featured By Owner Mar 28, 2006
ja też lubie :p
Reply
:iconzetzet:
ZetZet Featured By Owner Mar 28, 2006
Partia to super zespół :)
Reply
:iconbiala-brew:
biala-brew Featured By Owner Mar 27, 2006
Po dzisiejszym fryzjerze robię za skinhead boy ;)
Fajny rysunek, tylko jakoś połączenie nóg z tułowiem mi nie gra ;]
Reply
:iconsera-era:
sera-era Featured By Owner Mar 27, 2006
no bo to miała być taka perspektywa, "odgórna" :P ale to nie jest łatwe.. może coś poknociłam, cóż, trzeba ćwiczyć (;
oi! skinhead boy!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 27, 2006
Image Size
109 KB
Resolution
595×984
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,919 (2 today)
Favourites
36 (who?)
Comments
50
Downloads
3,160
×